راهنمایی در مورد چگونگی حفظ کلیه جدید خود را پس از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

راهنمایی در مورد چگونگی حفظ کلیه جدید خود را پس از پیوند کلیه

از آن آسان است برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به شرایط پیوند کلیه، نه به دلیل لیست انتظار طولانی و هزینه بالا است. بنابراین، یک بار برای بیماران کلیوی دریافت کلیه، باید هر تلاش برای نگه داشتن کلیه جدید خود را. در حال حاضر، ما به برخی نکات معرفی برای رسیدن به این.

1. یک رژیم غذایی سالم

زباله های تولید شده توسط تجزیه مواد غذایی توسط کلیه مرخص، بنابراین یک برنامه رژیم غذایی سالم می تواند کمک به حفاظت از پیوند کلیه. برای رسیدن به این هدف، بیماران باید از مصرف پروتئین، سدیم، چربی و قند را محدود کند.

2. نوشیدن چای گیاهی

چای گیاهی از گیاهان طبیعی، که برخی از آنها می تواند افزایش خروجی ادرار از این افراد کمک کند. بنابراین، مایع اضافی و سایر مواد زائد را می توان از بدن برداشته شود، برای حفظ محیط داخلی تمیز برای کلیه ها و جلوگیری از آسیب های مکرر کلیه است.

3. نگاهی به حمام پا به طور منظم

هر عضو دارای طحالی در پا از قاب و پا حمام مربوطه می توانید از این نقاط طب سوزنی را تحریک و بهبود سلامت کلی از بیماران. به عنوان مثال، حمام پا می تواند بیماران سیستم ایمنی بدن و گردش خون را افزایش می دهد، به طوری که خون بیشتر می تواند به کلیه ها برای حفاظت از سلول های ذاتی کلیه جریان.

4. ورزش ملایم

ورزش ملایم می تواند کمک به تنظیم فشار خون، قند خون و سیستم ایمنی بدن. پیاده روی، آهسته دویدن، تای چی، چیگونگ، یوگا، و غیره، برای بعد از بیماران پیوند کلیه مفید است. به عنوان مثال، بیماران کلیوی توصیه می شود به راه رفتن نیم ساعت سه بار در هفته.

5. اجتناب از زندگی جنسی بیش از حد

به عنوان یک پیوند کلیه دوباره است، تمایل بیماران به زندگی جنسی باز خواهد گشت. با این حال، بیماران باید زندگی بیش از حد رابطه جنسی اجتناب از به جلوگیری از عفونت های دستگاه ادراری.

علاوه بر این، بسیاری از راهنمایی و پیشنهادات دیگر می تواند کمک به حفظ کلیه جدید خود را پس از پیوند کلیه. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیوی، درمان نارسایی مزمن کلیه پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: